Feria Creativa

o Feria Creativa del Patchwork. O Feria Creativa de boletes per a fer collarets (que per cert, al triple del seu preu habitual!!!!). Però sobretot, Feria Creativa sense un sol stand dedicat a la llana! De fet, ja es veia que la fira deu anar a menys, perquè hi havia per allà un superespai amb uns sofas de l'ikea i moooolts espais amb exposicions en els que si hi haguéssin expositors disposats a pagar el superpreu que costa exposar en una fira no estarien així de buits. És a dir, que com que gairebé només hi ha patchwork, gairebé només torna la gent que fa patchwork, i com que ja no deuen haver-hi mes botigues de patchwork, la fira no té suficients expositors. Però la meva pregunta és... Perquè al cartell hi ha una noia fent mitja!?




Jo no ho entenc... el que sí que sé, és que no hi tornaré mai més, perquè per pagar 8 euros i que sigui una p**a me**a doncs me'ls guardo i em compro uns quants cabdells de llana a Persones Llanes, què vols que et digui. Perquè a part de costar moltes coses el triple del que costarien normalment, doncs no molaven tant, així que ahí te quedas, Feria Creativa

1 comentaris:

Blogadicta ha dit...

totalmente de acuerdo, ademas yo iba precisamente buscando el stand de ovillos.com y pague 8 euros por mi y otros 8 por mi novio que se tiro el pobre suspirando el rato que estuvimos alli, yo tampoco voy a volver, he colgado las fotos y la critica en mi blog...