Prometences

Sempre m'ha fet gràcia aquesta paraula. És un metxembrat entre promesa i... tença? No sé ben bé d'on ve aquesta paraula, però m'agrada con sona. I clar, no és una paraula que utilitzi gaire amb el seu sentit de promesa religiosa, així que com que per a mi no hi ha cap força superior a qui fer promeses, doncs em faig prometences a mi mateixa. Són com els bons propòsits de l'any nou.


Fa temps em vaig fer la prometença de no comprar mes llana sense projecte. Ara l'he actualitzat. No compraré més llana fins que no acabi gran part del meu alijo, a menys que sigui estrictament necessari per a un projecte que hagi de fer per força i no tingui res a casa per a fer-lo.


Ahí queda mi prometença



No ho dic per dir....
Aquest megacalaix de 11 x 50 x 40 cm se m'ha quedat petit!
Ho poso en petit perquè potser algu ho passa per alt jejeje

3 comentaris:

Anònim ha dit...

nena!!! això és un MEGA-ALIJO i lo demés bestieses!!! li ensenyaré al marío la propera vegada que es queixi de les meves compres compulsives de llana xDD

També et podries afegir al plan de la Mae, "un ovillo por semana" ;)

mkazumi ha dit...

si, em va semblar una bona idea, però en el meu cas no és suficient.... a més, no em vull obligar a res. Simplement, vull baixar una mica el volum

Pushka ha dit...

ja us he dit que hem de fer mercadillo-intercanvi, així no veiem sempre les mateixes jajaja