El jardí de la universitat



M'agrada esmorzar al matí la jardí de la meva universitat. Gairebé empre no hi ha ningú i només se senten els ocells i els gats que volten per les plantes i que a vegades es barallen. També venen a demanar-me part del meu esmorzar, però com que no els en dono, un dia ja es cansaran.



M'agrada venir al jardí i estar-hi tranquil·lament una estona mentre esmorzo i llegeixo una mica. Magrada estar en un lloc on no hi hagi ningú més i estar tranquil·la una estona -o molta-. No hi ha gaire llocs així, en aquesta ciutat.

1 comentaris:

Unknown ha dit...

Per fi has postejat!!

Estic d'acord amb tu, per a mi els jardinets de la universitat són el millor lloc x anar a dinar ja que estàn al centre, apart de lo tranquils que son (això depén de l'hora), i els milions de gats que hi ha (m'encanten!) per la tranquilitat i la senació que estàs més anvoltada de verd que a la resta de la ciutat.

Apart tenen uns exemplars de Ginko Biloba, un arbre molt poc comú de trobar i menys a BCN.

peto