Bolsos que m'agraden

Hi ha molts patrons de bolsos que m'agraden...

Fa temps que vull un mini bolso per portar-lo dins el bolso gros, per portar les coses bàsiques que he de trobar ràpid, com ara el mòbil, el moneder, les ulleres de sol... Aquesta m'agrada especialment...
VP Bag

Aquest també està bé pel mateix


Aquests tem tenen especialment el cor robat...






Aquest també m'encanta, per sortir a dinar amb la família els diumenges o algo així


També m'agraden molt els bolsos de mà com aquests i tampoc m'acabo de decidir...



M'encanten aquest tipus de bosses, però no em decideixo



Aquest també m'agrada, però crec que el fare sense calaveres o amb un altre dibuix


Sempre he volgut intentar teixir amb tires de roba...


I aquest el trobo supermono, però em fa por que em quedi un xurro si el faig



...potser són massa patrons...