oleeeee, tinc hora a la pelu!!!


Sí, no és una cosa que faci gaire sovint, la veritat. Tota la vida m'he tallat els cabells al mateix lloc, a cadaqués, total, dos cops l'any... Només he anat un cop a la perruqueria a barcelona i em van fer una desgràcia humana, així que ja no hi he tornat. Però ja fa temps que vaig decidir: a l'estiu em tallaré els cabells. I és que l'estiu passat vaig passar una calor...! Pos eso, per això i perquè les dues últimes vegades no me'ls van tallar prou bé (mira que és fàcil, eh?) i tinc totes les puntes obertes he decidit que m'he de tallar els cabells ja i com que les coses com aquestes no s'han de pensar gaire he trucat a la perruqueria a la que va ma germana i he demanat hora per demà al matí. A veure què tal!!!!! jojojojojojoj quina emocio!!! Per mi això és tot un esdeveniment!

1 comentaris:

Anònim ha dit...

jejejeje quina gràcia!!! jo vaig molt sovint a la perru, per tal de mantenir el cabell curtet :) per sort he trobar una perruqueria-academia que em costa 6 euros xDDD

A veure què tal et queda!! volem foto!! :)