Boletes gancheteres

Volia fer un experiment: tothom que em veia fer ganxet al tren em deia; "ah, podries folrar boles amb ganxet, ara es porta molt". Total, que al final em vaig decidir i fer la prova. Jo esperava una cosa així:


Aquí en procés


Aquest va ser el resultat


Doncs aquesta és l'única que he fet jajajajaaj. Primer he de pensar què en vull fer, crec que en faré un de boles blaves, però hauré de comprar la resta de boles primer... Què tal una excursió abaloriera? eh? quien se apunta? Mireu que jo he passat la meva adolescència fent collarets i em conec moltes botigues!!! Teniu cap idea de com pot ser el collaret? També vull folrar anelles i fer una cosa d'aquest estil, però més maco

3 comentaris:

Pushka ha dit...

Eh! Mi nombre es Eh! Pos claro atontá!!!!! Fes-te un bon tall de cabells, un pam com a mínim. Mira que fresquetes anem Bruxa i moi :)

mkazumi ha dit...

jejeje pero a ke has mirat a veure qui era eh? xD

Pushka ha dit...

No m'ha fet falta mirar-ho per saber-ho