Oleeeee, tinc hora a la pelu!!! 2


Com ja vaig dir ahir, aquestes coses no s'han de pensar i aquest matí m'he llevat i corrents he anat a la perruqueria, que feia tard! De fet, ahir a la nit m'ho estava repensant i no sabia si anar-hi o no... Però el cas és que m'he llevat més decidida i he agafat corrent el metro i a sobre m'he equivocat de banda a Catalunya i he trigat més del compte.

He de dir que tallar-me els cabells és una cosa que no m'agrada gens i que em posa de mal humor i que em posa nerviosa veure els flocs superllargs de cabells que m'han tallat com van caient. Jo no deixo que els meus cabells els toqui ni els talli qualsevol, així que després de consultar a la meva germana em va aconsellar que anés a la perruqueria que va ella, que es diu Salva G (/SalvaJe/), però que sobretot, sobretot no em tallés els cabells una tal Rocio que li va fer mitja desgràcia. Estava jo amb la incògnita quan he sentit que la noia que em tallaria els cabells es deia Monica i ja he respirat més tranquila.

Primer m'han assegut en una cadira i m'han preguntat a veure què em volia fer (com ha de ser!) i després m'han rentat els cabells i au, a tallar! He de dir que estic molt molt contenta perquè ha fet EXACTAMENT el que jo volia, cosa que no passa mai! La mida és fantàstica tant del curt com del llarg, encara no m'ho puc creure! A més la noia m'ha tractat molt bé i no m'ha fet mal estirant-me els cabells. Què més vols?

Bueno, us deixo unes fotos de la perruqueria que recomano ferventment (s'ha de demanar hora: 93 302 6986)