Avui m'ha passat de tot

He sortit de casa sense la guitarra. He hagut de tornar i se m'ha escapat l'autobús

He arribat a l'escola de música i estava tancada

He trucat a l'altra escola i m'han dit que avui tenia dues audicions

Se m'ha trencat una ungla a la classe de guitarra (és una mala cosa per tocar la guitarra)

No he tingut classe de cant perquè la profe no ha vingut per una sèrie de malentesos

Quan he començat l'audició encara no havien arribat els que m'havien vingut a veure

A la meitat de la segona cançó ha arribat una part del meu públic, però la meva famíia ha aparegut molt després que hagués acabat l'audició



Coses bones

He repetit l'audició només pels que m'havien vingut a veure

He trobat una beguda que feia molt de temps que no trobava i que em pensava que ja no feien

He rigut molt tota la tarda i molt

He estat tota la tarda sense pensar en què hauria d'estar estudiant

He anat amb la meva germana i el meu cunyat al miquel i m'he pres una llet merengada gran

He rigut encara més quan el meu cunyat s'ha ofès perquè ma germana i jo ens expliquem les pelis, inclosos els finals

Me'n vaig al llit la mar de contenta i la mar de cansada, amb la qual cosa segur que dormiré la mar de bé



De veritat, que bé que m'ho he passat avui



1 comentaris:

ramon ha dit...

I és que hi ha dies que són màgics!