por fin!

Ahir va arribar per fi la ditxosa comanda que vaig fer a amazon el 15 de juliol. Com es pot trigar tant!? Sobretot tenint en compte que "suposadament" va sortir d'USA el mateix dia 15... en fi! El cas és que el meu estimat (com sona jajaja) avui va casualment a Barcelona i torna demà a Cadaqués, així que li he fet anar a buscar els llibres... pobre! Però bueno, jo tindré els meus llibres per xafardejar-los tranquil·lament ohoh!!! Aquests són els que m'he comprat:


Les meves companyes de comanda també van demanar uns llibres molt xulos, espero poder-los xafardejar també!

8 comentaris:

Belen ha dit...

aaahhh! han arribat els llibres!!
pensava que tardarien més... a veure si poses algunes fotos i puc veure'ls ni que sigui en la distància... sniff sniff

petons

cybernekanekane ha dit...

Woooowwwwwwww, qué de libros...Ya nos contarás qué tal están. En mi experiencia comprando en amazon, la primera vez el libro tardó un montón, más de 20 días, y la segunda vez sólo 3 días...así que nunca se sabe...Un besote, nuria. Muakkkkkkkkkkkkk

Prunila ha dit...

Bones vacances a Cdq!!!!!!! (encara que treballis passat'ho super bé)!!!!!!!

Lolita Blahnik ha dit...

Hola!!! Dime que patron quieres del libro y te lo paso. La verdad es que esta genial, vale la pena tenerlo enterito en casa!!!!

Sol ha dit...

Quina enveja ... quants llibres ... que els portaràs dilluns vinent??? please!!! encara que sigui un parell.
Un petó

MJ ha dit...

yo tengo el de wiseman y está muy bien, muy útil

Carol ha dit...

wow pero que libros te has encargado toda una enciclopdia tejeril... ahhhhhhhh que ganas de tnr uno.... estan preciosos!!!, me llego tu pulputo, esta precioso!!!! lo adoro mucho, gracias!!!!

Anònim ha dit...

ya me he puesto en contacto con Pushka aunque todavía no sé si le voy a hacer mucho caso, o sea, pide por esa boquita!