Algú sap com es fa això?

Cast on: Shawl begins at the center back using provisional cast on. With contrast color scrap yarn and crochet hook, chain 6. With shawl yarn pick up and knit 2 sts in the bumps on the back side of the center 2 chains - 2 sts. Knit 10 rows. Next row, K2, pick up and knit 1 st in each of the 5 garter ridges along selvedge edge of piece, unzip scrap yarn chain to expose 2 sts at base of the piece, place these 2 sts onto left needle, K2.


No en tinc nidea!!

És el començament del Lacewing Shawl, que complicat! però és que m'agrada tant...

5 comentaris:

Nutsue ha dit...

Si, sona una mica raro a la primera no? doncs has de fer un començament provisional a través d'una cadeneta de ganxet. Has de fer 2 punts per la banda del darrere de 2 punts de cadeneta. A partir d'aquí fas 10 passades del dret. I després agafes (no recordo els punts) pel lateral, pels bultets que surten al començament de cada ratlla de punt bobo. Amb això tornes a arribar al començament provisional. Només has de desfer la cadeneta de ganxet i pescar els dos punts de mitja que et sortiran i fer-los del dret. i ja estàs preparada per començar!

Vaja, que no sé si t'he ajudat o encara t'he confós més...

mkazumi ha dit...

hum... probaré amb la descripció en català, a veure si m'aclareixo!! Crec que el problema el tinc aquí:

With shawl yarn pick up and knit 2 sts in the bumps on the back side of the center 2 chains - 2 sts.

i aquí:

unzip scrap yarn chain to expose 2 sts at base of the piece, place these 2 sts onto left needle

uugggghhhhhhhh que no entiendo náááááááá

bueno, bueno, amb la teva explicació sembla que queda una mica més clar, a veure si me'n surto!! moltes gràcies!!!!!!

Prunila ha dit...

Mariona,
anava a dir que la Nu t'ho podia ensenyar, de fet no és complicat! Nota: al fer la cadeneta és important agafar bé els punts perquè es desfaci sola (això ho sap fer la Nu) jo de vegades ho faig malament is és més difícil de desfer...
Encara no estic de vacances, només el diumenge cap a la Cala Monjoi, snifff!

Lo que no entens és:
-la manera de agafar aquest punts de la cadeneta, agafa un tutorial d'això de la cadeneta...
-unzip, és estirar el fil i desfer la cadeneta en qüestió...
Espero haber aclarat una miqueta.

Unknown ha dit...

Aquest és el que es fa servir també per fer el Flower Basket, i és tal com diu la Prunila.
Fes una cadeneta amb ganxet amb la llana que desprès desfaràs (d'uns 6 punts) i agafes 2 amb la llana bona per la part de darrera de la cadeneta.
Va ser el primer xal triangular (sencer)que vaig fer i em vaig limitar a traduïr i seguir les instruccions fil per randa i voilà! surt perfecte.
Sort i fins la tornada!

mkazumi ha dit...

hum! en fi! em sembla que el que no entenc és això dels dos punts. He d'agafar 6 punts de la cadeneta i després 2 punts més..... d'on? he d'agafar només dos punts de la cadeneta en total? crec que és això... en fi!!! aquest projecte queda pel setembre, que ja en tinc molts de començats!! moltes gràcies, noies!!