Un altre post ràpid

Doncs segueixo aqui a Cadaqués avorrida com una ostra i més sola que la una, per diverses raons:


  • Un dels meus amics, que al final només es quedava fins el dia 7, doncs com que la seva nòvia, la soseria personificada (es mereix un post a part), fa anys dilluns doncs ha pirat aquest matí. Vam dir de fer un minibotellon a la platja (botellon sona fatal, però nosaltres som responsables, no fem soroll i ho deixem tot net) i va dir que buenooo, esqueeee, no seee... Total que a part de que es pira el meu amic abans, no puc quedar amb ell perquè com que la novia es una sosa, pero a mes crea mal ambient, pos posa una excusa qualsevol. La cosa no seria tan greu si la nòvia em caigués bé, però és que a sobre fa que ell tampoc parli i posi també cara de rallat!! Ja he dit que la tia aquesta es mereix un post a part.

  • Doncs com que el meu amic no podia venir, doncs vam decidir quedar la seva germana, les seves cosines i jo, però ahir a la tarda es va morir una amiga seva i la germana del meu amic es va pirar a Barcelona (vale, això ho entenc...). Total, que al final no quedàvem a la nit.

  • Una de les cosines del meu amic, que també són amigues meves, m'havia de trucar a la tarda cap alla les 5 perquè m'havia dut unes coses de Barcelona. Vaig estar tota la tarda a casa esperant a que em digues algo i a les 8 encara no m'havia dit res! Al final em va dir que com que s'havia mort aquesta noia doncs que no quedavem... Li vaig dir que si sortien em truquessin, però com que la cosa pintava como que no doncs em vaig posar a veure El talento de Mr. Ripley i em vaig quedar sobada a la meitat fins que em va trucar la meva amiga que al final si que havien sortit, però com que jo m'havia quedat sobada i l'endemà havia d'anar a treballar, doncs la veritat, ja no tenia ganes de sortir (vale, això és culpa meva...)

  • Hi havia una possibilitat remota de que el Ferran tingués vacances una setmana abans, però al final no, així que una altra cosa que em fa estar sola.

  • i la meva familia.... em tenen totalment abandonada... Us poso en situació. A Cadaqués sempre m'estava a casa els meus avis, però la meva àvia va morir aquest hivern i el meu avi ja fa temps. Jo sempre hi vaig tot l'agost perquè treballo en un hotel i els meus cosins van i venen. Aquest any, només hi seran la primera setmana d'agost (fins avui). Doncs sempre que van a la platja o a muntar a cavall o amb barca o a dinar o a sopar no em diuen mai si vull anar amb ells. A més, ahir van anar a dinar i a sopar fora i a mi em van deixar a casa, així que encara estic més sola.




Crec que l'any que ve no vindré


Blogged with Flock

7 comentaris:

Pushka ha dit...

Nena, una mala setmana la té qualsevol... al final no puc pujar amb la bruxeta però miraré de venir un dia :)

Pushka ha dit...

Per cert, realment creus que val la pena anar amb gent que no et cau bé? Jo prefereixo un llibre, la mitja, la platja...

Lara Croft ha dit...

Kazumi, Pushka:
yo estaré en Platja d'Aro la setmana que ve..i si ens trobem les 3 per fer un mini-quedada un dia? Mitja a la platja, no esta mal. Bueno , no et conec gaire i tampoc vull ficar-me on no em demanen, pero si et ve de gust,m'ho dius.

Pushka ha dit...

Marxo de vacances però vinc divendres de la setmana que ve, o sigui que pot ser el dissabte o el diumenge o el dilluns que també em toca festa.
Lara, parlem aquesta tarda!!

Pushka ha dit...

Hola :) Jo crec que només n'hauràs de fer tres, suposo que amb una convocatòria ja serveix. Per cert: que vols que et faci??? Espero que no em demanis un Kiri :P

mkazumi ha dit...

per mi ok, però ja hi haurà el Ferran. Però ja us ho dic, haurà de ser a Cadaqués perquè treballo... Però val la pena!



Pushka, que ha passat amb la bruxa?

Pushka ha dit...

Bruxeta està de vacances