La meva setmana que te cagas: Dimecres

Aquest any he decidit celebrar el meu aniversari no només el mateix dia, que era dimecres, sinó tota la setmana jojojojojo




Dimecres era el dia del meu aniversari. Quan em vaig llevar em feia mal tot el cos perquè m'havia cremat bona part del cos a la isla fantasia i vaig estar una bona estona posant-me crema i buscant alguna cosa per vestir-me que no em toqués les cremades.



Després vaig anar al forn del costat de la feina perquè havia encarregat un superpà de pessic perquè se'l mengéssin els meus companys.




D'aquí vaig anar corrent al metge, però m'havia deixat els anàlisis a casa, així que vinga a córrer amb el cotxe amunt i avall... Després de tota l'odissea vam arribar mitja hora tard i encara ens van fer esperar una altra hora... En acabat, la meva mare, la meva tia i jo, ens vam trobar amb la Pushka i el Ferran per anar a dinar corrent i veure Harry Potter al cine, que feia la tira de temps que esperava veure i que s'havia d'estrenar divendres 13, però és clar, com que l'11 era el meu aniversari doncs van decidir estrenar-lo llavors jajajajajaj. Sortint del cine vam anar a pendre algo en un bar de per allà i van venir els meus amics l'Anneli i el Roc per a felicitar-me i donar-me un altre regal. La Pushka havia unes llanes per a repartir-nos i vam cabdellar unes coses que estaven molt enredades i el Roc es va posar a jugar amb les llanes que hi havia per sobre la taula.




Al final vam anar a sopar al Von Till amb l'Anneli i el Ferran i quan el Ferran va marxar ens vam quedar una estona l'Anneli i jo xerrant, perquè marxa a Canadà i després a Finlàndia i ja no ens veurem fins el setembre.





Blogged with Flock