La meva setmana que te cagas: Dimarts

Aquest any he decidit celebrar el meu aniversari no només el mateix dia, que era dimecres, sinó tota la setmana jojojojojo




Dimarts havia quedat amb la meva amiga noemi per a passar tot el dia juntes i al matí vam anar a la Isla fantasia a tirar-nos per tots els tobogans pero en plan tranquis. Destacàvem bastant entre la colla de nens que anàven corrent perquè nosaltres anàvem a pas de iaia.




A la tarda vam tornar a Barcelona i vam anar a comprar un dels meus regals i després de descansar una estona vam anar a sopar al Hollywood i després a pendre algo a Les Gens que J'aime a esperar que fossin les 12 perquè ja comencés el dia del meu aniversari. Vaig decidir agafar un taxi per a tornar a casa (en realitat tenia uns 20 minuts caminant, però no em donava la gana de fer-ho) i vaig tenir la sort de parar un Seat Toledo, el cotxe que em té enamorada, i quan obro la porta: sorpresa! tenia seients de pell!!! Vaig tornar com una reina a casa ajjajajaja








Blogged with Flock