ME CAGÜEN TO!

Al GENER (nótese, ja fa 5 mesos) el meu germà i jo vam anar a USA a una fira i a veure uns amics. A la tornada vam sortir tard de Palm Beach i no vam arribar a agafar el vol a Newark per a anar a Paris per anar a Barcelona i ens van canviar els bitllets per anar a Madrid i després a Barcelona. Evidenment, les maletes no van viatjar amb nosaltres i es van acabar perdent.

Després de moltes reclamacions i trucades a AIR EUROPA les maletes van arribar amb dues setmanes de retard i dic bueno, vaig a treure el tabac que vam comprar per a un company de feina... No hi era! Tampoc hi havia un obridor que havia comprat, UNS KIT-KATS de xocolata blanca(com et poden robar això?), unes cremes i, entre d'altres coses, NOU IPODS (7 eren video, nótese que valen 300 euros cadascun) que ens havien encarregat. Vaya, que no van deixar res que tingués ni una mica de valor, casi em roben les calces! Ens van robar fins i tot la bandolera de la maleta. La cosa pujava a 2.000 euros.

Bueno, cabreig a part, vam fer la reclamació; vam trucar a Air Europa i ens van dir que féssim una llista de les coses que s'havien "perdut" i que l'enviéssim per fax. També ens van dir que no ens dirien res fins al cap de dos mesos. Al cap de dos mesos vam trucar i ens van dir que si no havien passat tres mesos com a mínim no ens podien dir res. Passats els tres mesos vam trucar i ens van dir que havien de passar 10 dies per a dir-nos alguna cosa. Passats els 10 dies ens van dir que fins al cap d'un mes no ens dirien res. Passat el p**u mes el meu germà rep un sms on li diuen que necessiten una adreça per a rebre la resolució i va donar la de casa meva.

Aquest matí ha arribat la carta. L'obro i diu lo típic, que si disculpas, que si somos conscientes del transtor no que le ha podido suponer... També diu que han estat buscant les maletes i que no les han trobat. ÉS CLAR QUE NO LES HAN TROBAT, LES TINC JO A CASA MEVA DES DE FA 5 MESOS!!!! Bueno, com que no entenia res he trucat a Equipatges Perduts d'Air Europa i em diuen que sí que m'havien enviat una carta, però que hauria de dir que el cas està tancat i que s'ha denegat la indemnització. Vaja, QUE NO ENS DONEN RES.

He trucat al 012 i m'han dit que he de posar una denúncia a consum, però que no puc trucar jo directament, que he de trucar via 012 o que m'han de trucar ells. Els he dit que em truquin ells i aqui estic, esperant que em truquin, a veure què he de fer.

Blogged with Flock

1 comentaris:

Núria ha dit...

bbrrrrr!!! quina ràbia!!! quan comencen amb aquests laberints burocràtics és per morir-se!!! quina barra!! :S
ànims, no defalliu!! :)