Harry Potter 2


Quina alegria quan vaig descobrir que Harry Potter s'estrenava el dia del meu aniversari! Així no serà un dia tan insípid... Ahir, al minitricotrance que van fer a Persones Llanes, la Rut em va dir que s'apuntava a veure-la al cine. Ja tinc les entrades!!!


Jo volia anar al Coliseum, però encara no han sortit a la venda i ja no puc esperar més jujujjuuju Al final he comprat entrades per anar al Bosque, que també m'agrada i a la sessió de les 16:20. N'hi ha una a les quatre, pero he pensat que millor a la segona, que hi haurà menys gent. Qui sap. A més, així la Rut tindrà més temps per dinar.
També vam parlar que la Rut no havia vist cap peli però si havia llegit els llibres, així que, com que em vaig comprar un superpack amb totes les pelis, quedarem per veure-les en principi dissabte, però potser serà un altre dia. Si us voleu apuntar, ja sabeu! eh? La Rut també ha d'avançar el seu supertop-jersey-pal-verano i 4 pelis donen molt de si!

Blogged with Flock

4 comentaris:

Pushka ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Steloide ha dit...

Genial lo de verla con otro friki fan, yo la veo con MedioLimón, que no es que le entusiasme, pero eso sí, en la sesión infantil, ¡para integrarme!

Bruxa ha dit...

Les 4 pelis seguides?!?! noies que us donara algo!!! xDDD

Aquest dissabte estare a la platjeta a Portugal ;)

Pilar ha dit...

Yo ya tengo mi entradas. Me voy a verla con errr mario, al que la historia no es que le vuelva loco, pero al que le gusta el cine :)