El piso de mis sueños

Sempre em mirava aquest pis que m'agrada molt quan sortia al balcó de la meva habitació quan un dia.... tatachaaaaannn!!! En venta!!!! Vistes des de la meva habitació:



És clar que el cartell no es veu perquè és petit i des del carrer no es pot llegir i al portal no hi tenen res... Però vaig aconseguir veure la immobiliària: Don piso! Vaig animar-me i vaig buscar per internet i el vaig trobar:


  • Ubicación: Eixample Esquerre, Barcelona, (Villarroel)
  • Altura Propiedad: 7º Piso
  • Superficie útil: 80 m²

  • Habitación Doble: 12 m² Exterior, Calle
  • Habitación Doble: 11 m² Exterior, Calle
  • Comedor: 29 m² Exterior, Terraza
  • Cocina: 6 m² Reformada
  • Vestíbulo: 3 m² Vestidor
  • Pasillo: 2 m² Distribuye
  • Terraza: 17 m² Calle, Salón
  • Terraza: 80 m² Exterior, Calle
  • Baño: 4 m² Ducha
  • Aseo: 2 m² Reformada, Inodoro
  • Galería: 2 m² Patio luz

    Ascensor, Luminoso/a, Aire acondicionado, Gas Natural, Calef. Gas, Tipo suelo, Parquet, Carpintería de aluminio ventana,
    ARA VE QUAN EL MATEN....

    Precio: 898.676 € (TOMAYAAAAAAAAAA!!!!!!)



    Vaya, que el seguire admirant des de la meva habitació...
  • 1 comentaris:

    Pushka ha dit...

    Ara mateix no porto monedetes a les butxaques!!