Cuisine

Feia molt que amb el Ferran vam dir que farem llengües de gat. Vam comprar tots els ingredients i ens vam adonar que no teniem balança perquè ma germana la tenia segrestada, així que el projecte va quedar aparcat. Un bon dia passàvem per davant de Vinçon i vaig dir: anem a comprar-la d'una vegada! I dit i fet, el cap de setmana vam fer les galetes. El problema va ser que el meu forn es vell i no cou de dalt, només de baix, així que les galetes van quedar cuites per baix i no per dalt (i una mica crues), però eren boníssimes igualment!!!

La primera fornada:


La primera i la segona (menys les que ens vam menjar...):


Es nota quines va fer el Ferran i quines jo? Si es que no tengo arte... Per això tinc un nòvio forner jajajaja


Però es van acabar igualment:

1 comentaris:

Núria ha dit...

que guai això de fer experiments culinaris!! :) jo aquest cap de setmana provare de fer alguna cosa diferent per la revetlla, ja penjare els resultats al blog, a veure com surt!! jijij ;D