Mathematics

Fa gairebé sis mesos que li vaig perdre el gust a això de les mates i era una cosa que em tenia realment fotuda, perquè no m'agrada cap altra carrera i m'he plantejat seriosament què faria amb la meva vida. En part, el superbajóndepre que vaig tenir era per això. Doncs senyores i senyors, anuncio el final d'aquest període!!!! Quina ha estat la cura? Doncs he pensat a veure quan és l'examen? i com que és d'aqui tres setmanes i ja he perdut prou el temps doncs m'he posat a estudiar. I m'ha costat lo seu, perquè m'hi he posat com a les 4 i fins fa un parell d'hores no he pogut fer més que ordenar una mica els papers... però ja està! un cop es comença no es pot parar!!! jujujuuujujuu Que agradable és sentir la passió que sentia abans quan estudiava per les venes! (diguem massoca) Ole, ole, soy una nueva mujer!!! Bueno, nova no, la d'abans! L'únic que em fa ràbia és haver perdut el temps... En fi, es farà el que es podrà! Almenys tinc tot l'estiu per davant, i m'he proposat estudiar al juliol, ja que no he fotut res des que vam començar el semestre de primavera... A por todasssssss!!!!!


Les coses com aquesta m'emparanoien.... em quedo mirant i pensant coses

Infinity. Yes that is the accurate number for Pi.

3 comentaris:

Pushka ha dit...

Veus com no costaba tant l'abecedari? Així m'agrada que et posis a estudiar. Sortir i anar a la uni no són incompatibles, així que podremfer excursions de les nostres quan vulguis!!

Steloide ha dit...

A estudiar! ¡Como yo! vaya veranito que nos espera! esos bajones son normales, yo quise dejar la carrera durante unas semanas, y estudiaba, como tú por vocación, me licencié con un buen expediente. Ahora me toca currarme las opos venga, a la par boli en mano ;-)

laura saula ha dit...

m'alegro que hagis tornat a agafar la vena matematica!! a mi em va agafar la crisis pel periodisme a principis de curs i va ser horrible...pero x fi ha passat...i esk despres de la pluja seeempre surt el sol!
Sort amb els examens!