Abecedario

Tal com em va reptar la Pushka, he fet l'abecedari (després d'uns quants dies...)

A - Alegria! És el que penso sovint quan les coses es torcen una mica
B - Barcelona és la ciutat on viuré sempre (espero)
C - Cantar, ho faig constantment i és una cosa vital per a mi
D - Dos és un bon nombre per anar de compres (si no, no hi ha Déu que miri res...)
E - Estudiar. Això és el que hauria d’estar fent!!!!
F - Ferran és el millor que m’ha passat
G - Gòtica. Jo també vaig tenir la meva època (que va durar massa poc pel meu gust)
H - House! la sèrie que m’agrada més (a part de CSI, és clar...)
I - iPod és el meu company inseparable
J - Japó és el païs d’origen del meu avi i on tornaré d’aqui poc
K - Kazumi és el meu segon nom i em passa com al meu germà: “com et dius?” “akira” “no, de veritat” “em dic akira” “no, pero el teu nick no” “que em dic akira!!!”
L - Llegir és un altre vici meu (agafo l’autobús expressament perquè triga més i poder llegir una estona)
M - Mariona, Marina, Mar, Montserrat, Magdalena... a la meva familia gairebé totes comencem per M
N - Nova York és una ciutat que m’agradaria visitar
O - Optimista. Fa temps que vaig canviar el meu punt de vista de la vida
P - Pósters! En tinc l’habitació plena, el blanc és avorrit
Q - Qualitat. A vegades sóc una mica tiquismiquis, sobretot amb el menjar
R - Romans. Des de petita que m’ha fascinat aquesta civilització
S - Si no es vol i no es pot. Em fa ràbia la gent que diu “és que no puc...!” Mentida!!!
T - Teixir és el meu últim vici!
U - Universitat. Que s’acabi ja!!!!
V - Verd és un color que m’agrada molt en gairebé tots els seus tons
W - Walker és el que veia amb el meu avi a la tele (ell li deli Balker)
X - Xerrar. A vegades ho faig sense parar
Y - Ya ves, es lo que hay. A vegades no hi ha més i ens hem de comformar
Z - Zettai Unmei Mokushiroku és la cançó dels duels d’Utena.