ja és aqui!

El dia del treballador, la Bruxa, la Pushka i jo ens vam reunir a casa meva per a ultimar les coses del tricotrance i vam aprofitar per a fer una comanda a ovillos.com. Al final la vaig enviar dimecres, però com que la web de pagar amb targeta no funcionava bé, vaig haver de fer el pagament dijous per Paypal i me'l van confirmar divendres, i em van dir que sortiria ahir. Avui he rebut un mail de la Bruxa que deia que l'avisés quan arribés la comanda i va quan l'acabo de llegir truquen a la porta i era el paquet jajaja no m'ho puc creure, tanta coincidència... Doncs aqui teniu les fotos!!

Aquest cop res de caixeta mona... una superbossa!




Aqui totes les llanes juntes:


Mecha rojo:


Samba verdes-azules:


Chenilla negro:


Pluma morado:


Dado crudo-morado:


Alpaca granate:


Perla azul y verde oscuro:


Balgon negro, rojo y azul:


Perlé Rojo, lila y rosa:


i... una sorpresa!!! Estava jo intentant trobar això a l'albarà de la comanda i de cop veig les lletres que posa: REGALO i jo oleeeee oleeeee regalooooooooo


Són 4 cabdells de 100g. de cotó 100% de color blau cel



Vaig demanar dos jocs de mostres i dos catàlegs però només me n'han enviat un... :( Us ho haureu de partir! xD

4 comentaris:

Pushka ha dit...

Aiiiiiiiiii!! Quines ganes de veure-les de prop, no sé si podré aguantar ;)

Steloide ha dit...

Que buena pinta tiene todo, hasta ahora no me he animadocon ovillos.com pero parece que sí merece la pena, además del precio, por calidad y servicio... ¡Que bonito el algodón de regalo!

Bruxa ha dit...

Mooolaaaa!! més llana per la nena!! d'aquí a poc necessitaré un calaixot tamany Mariona :P

cybernekanekane ha dit...

Yo aún tengo que aprovechar el regalo de mi madre de cumple, que es hacer un pedido de 100 € como mucho. Quiero pedir agujas, lanas, de todo, pero no me esperaba que el regalo fuese tan chulo. Ahora me falta decisión para escoger lo que quiero y pedirlo. Un besito