Chungo

No és normal el que m'ha passat avui. Estavem tan tranquilament al Von Till fent ganxet i mitja la Bruxa, la Pushka i jo i de cop he notat que feia calor i m'he tret el jersei. Després m'he començat a marejar una mica i he deixat la labor i he posat el cap sobre la taula per a descansar una mica... erò de cop m'ha vingut un supermareig i unes ganes de vomitar i una suor freda com si tingués febre i notava formigueig per tot el cos i m'he com abstret, com si no fos allà. La Bruxa m'anava mirant mentre el color em fugia de la cara i em quedava tota blanca. Quin horror, no m'havia trobat tan malament en tota la meva vida! La Rut m'ha fet un pasillito entre les taules perquè pogués sortir disparada cap al lavabo si era el cas, però jo no em podia ni moure. Després m'ha fet lloc al banc perquè m'estirés, però per fi he pogut parlar una mica i li he dit que ja se m'estava passant. He anat tornant en mi mateixa i m'he estat ventant una bona estona, però no notava el vent a la cara, només al coll. Hay algún médico por ahí? Que coi m'ha passat!? Si, ja sé què estareu pensant: "i què has menjat?" Doncs el mateix que les altres: cocacola i unes quantes braves. L'únic que em podria haver causat això és que m'havia pres un tonopán (per a la migranya), però després m'he adonat que me l'havia pres dues hores abans i el mal no m'ha començat just després de prendre'm la cocacola, sinó més de tres quarts hora més tard... no ho entenc... Quan m'he reposat una mica la Bruxa ha marxat, que havia d'agafar el tren i la Rut s'ha quedat amb mi fins que m'he pogut aixecar bé sense marejar-me i m'ha acompanyat fins la parada de l'autobús i no m'ha deixat fins que he pujat :) Com diu ella, és una "tieta guai" XD

Moltes gràcies a totes dues per cuidar-me :) (per mi ha estat etern, però crec que el meu moment horrible no ha durat més de cinc minuts)

3 comentaris:

Steloide ha dit...

Tiene pinta de bajada de tensión o de azúcar, casi te diría que de azúcar ¿además de lo que has puesto habías comido BIEN?
Espero que hayas descansado esta nohe y ahora te encuentres mucho mejor.
Un beso :-)

Bruxa ha dit...

Bueeeeeeno me'n alegro que estiguis millor!! He vingut a veure el teu blog només arribar a la feina a veure si havies escrit :P

Petons!!

Pushka ha dit...

Tieta guay es passa per aquí per veure si et trobaves bé :)