Una nova proposta

Bueno, vosaltres us ho vau perdre, però la Puska, sa germana i jo ens ho vam passar molt bé dissabte. Aquest cop hem decidit quedar divendres que ve a casa meva a partir de les 19:15h. Els interessats, deixeu-me un missatge. Visc molt al centre, a prop de la pl. universitat, no teniu excusa per no venir! Si voleu, us podeu quedar a sopar. No sóc una gran cuinera, però m'agrada el que em faig per sopar, jeje. Suposo que també hi haurà berenar que portarà el meu nòvio, que és panadera. Animeu-vos!

2 comentaris:

Pushka ha dit...

Me apunto, me apunto... sobretot si está la pandera juas, juas ;D

Unknown ha dit...

Nenaa que ràpida amb el blog no?? Com es nota la generació PSP.. jejej jo encara sóc de la generació Nintendo... m'hagués agradata molt vneir a la supermerendola però estic amb grip estomacal i .. ni te cuento.. a la propera no hi falto!!!