projecte de patro 6

Bueno, ja estic escrivint el patró. De moment, podeu llegir la introducció i el material:

ELS PEÜCS DE LA MEVA ÀVIA
La meva àvia no té un nom distintiu, com qui té l’àvia Pepa o l’àvia Eugènia (que eren les meves besàvies). L’àvia era simplement l’àvia. La meva àvia paterna es deia abuelita (era peruana i sempre em deia que abuela la feia sentir vella i que no li agradava, per tant ningú li deia àvia ni abuela, sinó abuelita; dels seus néts, és clar). Per altra banda, l’àvia materna dels meus cosins (que no és àvia meva) és la iaia; així que no són “els peücs de l’àvia magdalena” sinó “els peücs de la meva àvia”.

Material
• 3-4 cadells de llana eskimo o una que sigui una mica gruixuda
• Marcadors de punts
• 3 imperdibles per a guardar punts
• Un ganxet (és per a amagar els caps que quedin després de tallar la llana. També l’he fet servir per a fer el cordó. Jo he fet servir un de 7mm.)
• Tisores (són importants)
PATRO AMB AGULLES RECTES: Agulles rectes de 7mm. (també es pot fer servir una altra mida, del 6 o del 8. Com que estan fets amb punt elàstic no varia gaire, jo faria servir un numero menys del que es recomani)
PATRO AMB AGULLES CIRCULARS O DE DOBLE PUNT: Agulles circulars o de doble punt de 7mm. Si són agulles circulars hauran de ser amb un cable molt curt per al camal (jo he fet servir el més curt de les Denise) i per a fer la sola també un que sigui força curt (jo he fet servir el segon més curt de les Denise). Si sou molt habilidoses, podeu fer servir el Magic Loop

Coses que cal saber fer
• Punt elàstic 2/2 i 1/1 (Si no se sap, es pot fer amb punt normal o de jersei, però recomano que el camal es faci amb punt elàstic 1/1 o 2/2)
• Disminuir (fer 2 o 3 punts a l’hora)
• Res més (Fàcil!)

Talla
Jo els he fet per al meu peu, que tinc un 41. Ja indico en el patró com fer-los per als altres números, però cal tenir en compte que si són per un nen caldrà canviar també les mides del camal

1 comentaris:

Pushka ha dit...

Ya te vale... deixar constància de la meva ignorància respecte les maquinetes ;P Per cert, ahir tenies el mòbil apagat o fora de cobertura, que una recorda quan ha quedat encara que sigui sense agenda!!