Patro: Biao (Un gorret rapidet)


A l'espera del patró dels peücs, podeu entretenir-vos fent un gorret. Ahir vaig anar a Persones Llanes a canviar el cabdell d'eskimo que m'havia sobrat per dos cabdells de cotó supergruixut i vaig decidir fer-me un gorro i de pas, vaig escriure el patró. Aquí el teniu:

Dificultat
Molt fàcil

Material
• Dos cabdells de drops ice wintercotton de garn studio (55% cotó, 45% acrilic) color 02 (en realitat m'ha sobrat mig cabdell)
• Agulles circulars de 6.5mm (jo recomano agulles del 7, encara que la llana demani unes del 9)
• 1 marcador de punts (no és imprescindible, jo no l'he fet servir)
• Tisores i un ganxet

Coses que cal saber fer
• Teixir del dret i del revés
• Disminuir (teixir 3 del dret junts)

Abreviacions
• xD = teixir x punts del dret
• xR = teixir x punts del revés
• xDjun = teixir x punts del dret junts (disminuir)

Patró
• Muntar 60 punts i marcar el principi amb el marcador
• 5 passades fent *2D 1R*
• 20 passades del dret
• 1 passada *9D 3Djun*
• 1 passada del dret
• 1 passada 1D, *7D 3Djun*
• 1 passada del dret
• 1 passada 1D, *5D 3Djun*
• 1 passada del dret
• 1 passada 1D, *3D 3Djun*
• 1 passada del dret
• 1 passada 1D, *1D 3Djun*
• fer *1D 3Djun* fins que ens quedin 4 punts
• Tallar la llana deixant un cap d'uns 5cm. Passar-la per dins dels punts amb l'ajuda d'un ganxet i estirar la llana


Exemple de com funciona el patró
1 passada 1D, *7D 3Djun* vol dir el primer punt el fem del dret i llavors anem fent 7 del dret i 3 del dret junts, 7 del dret i 3 del dret junts, així fins que acabem la passada (el que es repeteix és el que hi ha entre estrelletes)


Fotos