¿qué correa le pongo?

Desde que me compré la guitarra que no sé qué correa ponerle. La cosa está difícil, porque mi guitarra es rosa y no hay muchas que le peguen. De momento tengo una negra, que no es que le quede mal, pero es extremadamente sosa. He decidido que esta la customizaré y me compraré otra, pero no se cual! Tendría que ser rosa o blanca o algo parecido para que haga conjunto con mi guitarra, que se parece mucho a esta:



y estas son las opciones de correa que tengo:



La 5 no se aprecia bien, pero tiene unas calaveritas entre las estrellas.

He aquí mi dilema:
¿Cual escojo?

13 comentaris:

ramon ha dit...

La 1 o la 4.
Però com ara tinc pràctica en fer punts de llibre, si vols et faig la corretja a ganxet.

Agnes Deer ha dit...

La de topos :)

Pushka ha dit...

La 2 (semblen les votacions d'Eurovisión xD)

Lourdes ha dit...

jo votaria per la 1 o la 10

Nutsue ha dit...

No em preguntis la raó, però jo dic: topos!

mkazumi ha dit...

ara voto jo: les que més m'agraden són la 1, la 4, la 5 i la 7. La 10 també m'agrada, però és caríssima...

mkazumi ha dit...

hum.. sembla que la de topos triomfa! però crec que potser quedaria massa..... no ho sé dir, massa algo. Potser m'agrada més la de les estrelles. Encara que a gairebé tothom li agrada la de topos.... argh!!

Lua ha dit...

La 2, la 1 i la 4...

ramon ha dit...

I de debó menysprees la meva corretja de ganxet? 8(
En sis mesos la tinc feta!

mkazumi ha dit...

Jajjajaja no crec k aguantes el pes de la guitarra de totes maneres...

N'he vist una altra amb la mascara del Jason que mola molt, no se si comprar-me-la...

cybernekanekane ha dit...

La 1 es la que más me gusta...Jo, siento no haber pasado desde hace tiempo por aquí. Felicidades atrasadass!!!!! Mi reader acumula cientos de post sin leer, buaaaaaaaaa, con calma, con calma, pero finalmente me pasaré por todos los blogs hasta ponerme al día. Muakkkkkkkkk

Unknown ha dit...

la 5 es linda

mkazumi ha dit...

al final vaig comprar la d'estreles i la de la màscara de Jason!