Em venc la bici

a algú li interessa?



és una btwin 5 i està gairebé nova

14 comentaris:

Irisibula ha dit...

Ostres, m'encanta la btwin... per quant te la vens?

mkazumi ha dit...

doncs havia pensat sobre uns 170. Està gairebé nova per no dir nova del tot. No té cops ni rascades i tinc tots els accessoris originals :)

Irisibula ha dit...

Doncs no et que no... i 150, com ho veus? ;)

mkazumi ha dit...

hum... 160 i ho deixem tancat

Irisibula ha dit...

per mi ja la tens venuda, però deixa que li comenti al meu xicot perquè serà pels dos, me la pots aparaular i demà et el què segur!

mkazumi ha dit...

ok, m'espero a que em diguis alguna cosa!

Irisibula ha dit...

ok! quedem per mirar-la i si tot és correcte fem l'intercanvi comercial?

mkazumi ha dit...

iris, si encara t'interessa, quedem quan vulguis. visc a prop de la plaça universitat

Irisibula ha dit...

sí, sí que m'interessa, mira jo aquesta setmana puc quedar dimecres a la tarda i dijous tot el dia que són els únics dies que no curro, i si no, qualsevol dia de la propera setmana

mkazumi ha dit...

Iris, si encara t'interessa la bici, envia'm un mail i quedem. Si ja no la vols, no passa res.

Irisibula ha dit...

perdona mkazumi, he passat quatre dies amb una febrada d'infern, mig inconscient al llit, la bici m'interessa però si ja l'has aparaulat per la meva desparició aquests dies doncs res, si no, doncs en quant em recuperi quedem, ok?

mkazumi ha dit...

vaja, em sap greu que hagis estat malalta. Pensava que com que no em deies res que ja no t'interessavan, però esperava a tenir la teva confirmació per aparaular-la amb algú altre. Quan et vagi bé, quedem. Que et milloris!

Irisibula ha dit...

estic recuperada! bien! si encara no has venut la bici, et vindria bé aquest cap de setmana que quedèssim per veure-la?

mkazumi ha dit...

m'alegro que estiguis millor! A mi em va bé a qualsevol hora, seré a casa tot el cap de setmana estudiant. Excepte dissabte al matí, que he d'anar a música, que està per sant gervasi (ho dic per si et va millor) Si no, jo vist a prop de la pl. universita. Podem quedar allà a l'hora que vulguis. Ja em diras el què! No tinc internet a casa, així que si trigo una mica a contestar, no pateixis! Si vols, envia'm un mail (el trobaras al perfil) i et dono el meu número de mòbil. Fins aviat!