Més audicions!

La veritat és que mai de la vida havia fet tantes audicions! Però bueno, com que faig tres coses de cant diferents, era d'esperar.


Ahir ja vaig fer la de taller de veus, que és més o menys sis noies cantant la mateixa cançó en tons diferents. Com que anava degrati en aquesta classe, no em puc queixar!

Avui tinc la segona audició de combo. Aquesta vegada tocarem tot el repertori! Bé, totes menys una, perquè el violinista no pot venir i deixem un tema perquè ell n'és el protagonista i sense ell quedaria una mica avorrit. En total tocarem sis temes:



Primer els dos instrumentals:

Ricky's theme


A shot in the dark


Aqui ja surto jo:

Summertime (de fet, toquem més aviat una versió lliure)


Come as you are. El que toquem és un remix entre aquestes dues:
Versió instrumental


Versió de l'Emilie Simon


The Reason



I per acabar, Stolen Car (aquesta vegada sense violoncel i amb guitarra elèctrica -per cert, la que canta no sóc jo-)



Aquesta és la que no toquem: Misirlou



Uf, quantes coses!!! Si algú s'anima a venir... :D ui, no, quina vergonya!!!!


1 comentaris:

Pushka ha dit...

jo no puc venir buuuuuuuuuuuuuua :(