Amigo-invisible-intercanvi-puffy

Cap al desembre vam dir que molaria fer un amic invisible, però que millor el fèiem passat festes, cap al febrer perquè ja teníem prou feina per nadal i reis. Vam decidir que fos alguna cosa feta a mà, teixida, cosida o el que sigui. Després vam dir que tot hauria d'estar fet del nostre alijo lanero, ja sigui del que teniem o del que obtinguéssim dels nostres fantàstics mercadillos puffy. Com que la Pushka ens havia parlat molt bé del Conde Drácula, doncs allà ens vam citar diumenge passat per a intercanviar-nos els regals.

La veritat és que vaig arribar una hora tard (per causes de força major -o no tan major-) i estava una mica atabalada, tant que ni em vaig adonar que a sobre la taula m'hi esperava el meu regal! Hi havia una bossa blava que exhibia el meu nom


La meva puffy-amiga-invisible era la Bruxa i aquí us poso els meus supermarioregals:


Detalls:

El primer que vaig obrir va ser una funda fantàstica per la DS. La Bruxa em va haver d'avisar primer que al paper hi havia una pista sobre el que hi havia a dins i després que a l'altra banda de la funda hi havia un mario!


Després vaig obrir l'altre i un altre cop em van haver d'avisar sobre la pista del paquet... Era un bolet del mario! El patró ja el tenia jo clitxat (crec que es clissat, però sona fatal...) i a la meva llista de projectes


He de dir que l'Arek ja me'l volia robar... Em sembla que n'hi hauré de fer un!

També hi havia chuches. Aquí el que en queda :P , juntament amb el pop-maquineta-goma que ens va regalar la Pushka: