Ja està bé!

"Las fiestas son una mierda"... Doncs no! Ara tothom odia les festes... doncs a mi m'agraden!

M'agrada menjar escudella i carn d'olla el dia de nadal i m'agrada anar a dinar a casa la meva padrina per sant esteve i menjar canelons i llagostins al wisky, que sempre li queden massa forts i et quedes mig piripi ja amb el primer.

M'agrada passar el cap d'any amb els amics de l'Arec a una casa d'un amic seu al cul del món i haver d'anar l'endemà a dinar a casa perquè la meva mare vol que hi siguem tots.

M'agrada preparar amb il·lusió els regals de reis i anar a comprar les chuches de Nadal amb la meva germana i triar cargols per la meva mare i una pilota de futbol pel meu germà.

M'agrada posar els regals la primera per no veure'n ni un fins l'endemà.

M'agrada que la meva germana es quedi a dormir a casa i que em desperti a les vuit encara que me n'hagi anat a dormir a les tres i em quedi adormida després mentre veiem Toy Story totes dues.

M'agrada entrar al menjador i mirar els regals mentre espero a que arribi tothom per obrir-los.

M'agrada tocar cada regal i intentar endevinar què és a través del paper.

M'agrada que més tard vingui la meva padrina i que porti més regals dels que esperaves.

M'agrada que vingui l'Arec i porti un tortell de reis que ha fet ell i menjar-lo tots després de dinar.

I sobretot, m'agrada passar-me tot el dia en pijama fins i tot mentre dinem.


A mi m'agraden les festes, què passa!? M'agraden encara que n'haguem passat més d'unes a l'hospital. M'agraden encara que la meva àvia estigués malalta l'any passat per aquestes dates i morís al cap d'uns dies.


I a mi tot el rollo de l'anticonsumisme m'és igual. M'és igual el que fa l'altra gent i que si es gasta els diners amb coses inútils, és el seu problema. Jo compro el que em dóna la gana i no estic obligada a res. Em gasto els diners que em rota i amb molt de gust. M'agrada fer regals i que la gent sigui feliç. I no m'agobio perquè no tinc tal regal perquè sé organitzar-me i els vaig comprant mica en mica.



Que m'agraden les festes i punt!



Un escrit una mica radical després de més d'un mes sense postejar, però ho havia de dir. Em sap greu si algú s'ha sentit ofès, però no és la meva intenció. Em refereixo a tot en general.

13 comentaris:

Amparo ha dit...

Hola soy Amparo.
Hace unos meses que leo los blogs de la gente de BK...
Estoy totalmente de acuerdo contigo!!!!
No paro de ori a la gente quejarse de la navidad (parece que está de moda odiar las fiestas) y a mi me encantan!!!
Son las primeras navidades que pasamos sin mi "yayo" que también era un enamorado de las fiestas (sobretodo del día de Reyes) y las hemos pasado en familia, divirtiéndonos... como tu. Me he sentido muy identificada con tu post.

Anònim ha dit...

Amparo, gracias por hacerme ver que no soy la única que piensa eso!

Unknown ha dit...

Felicitats pel guantazo nena!! tot un èxit... jo ja he rebut els maus i ja he enviat els que he fet jo tot i que encara no han arribat.
Ah i clar que si , ami no m'agraden les festes al Nespresso, però el que has posat tu si que m'agrada!!

petonetssss

Anònim ha dit...

I molt be que fas!. A mi també m'agraden i molt.

Es una època de l'any ben bonica. Encara que per desgracia també vaig tindre a una de les persones que mes he estimat i estimaré en la meva vida (el meu pare) malalta i la vaig perdre poc després.

Encara que l'anyore mes si cap en aquets dies, m'agraden els Nadals.

Blogadicta ha dit...

Hola, soy Sara, no se si me recuerdas solo fui a una kdd de BK, pero es ke me da mucho corte...pk vosotras sabeis mucho y me da mucha cosa.Bueno, que me gusta mucho tu blog ^^

mkazumi ha dit...

Sara, claro que te recuerdo! Y no te de tanto corte venir, aqui nadie mira si hacemos cosas fáciles o difíciles ni nadie te juzgará si haces preguntas idiotas como todo el mundo hace al principio.


Anímate a venir!


Podrás venir el lunes?

Anònim ha dit...

Sara no te cortes!! No sabemos tanto :P y todas hemos pasado por ahí xD el primer día que fui no sabía hacer ni punto jersey... el segundo, tuve que preguntar que era eso de "yarn over"... el tercero todavía no me había aprendido los nombres de la gente... en fin :P Tú tranquila, vente y ya verás lo bien que lo pasamos :D

i Kazumi, ole per tu i la teva celebració del Nadal. A mí no m'han agradat mai aquestes festes, no és per la "moda" d'ara. És una cosa que ve de familia, mai les hem celebrat i ara que visc pel meu compte faig més coses (posar l'arbre, menjar raïm) de les que feia a casa dels meus pares. Però mola que hi hagi gent com tu que gaudeix tant d'aquesta epoca :)

cybernekanekane ha dit...

Jajajajaja, pues para tí y tu otro tú, mil gracias, porque me ha encantado... tanto hacer como recibir, perfecto todo el Guantazo, de principio a fin. Mkazumi, te queremoooooosssss...
Un beso enorme, guapa.

Blogadicta ha dit...

ju, bueno.. lo mismo podré ir, porque si mis cuentas van bien con el alta para el domingo y si esas cuentas no me fallan empiezo a currar el miercoles. agregame al msger si kieres mataharysara@hotmail.com no estaria de mas tener algunas barcelonesas tejedoras por messger

cybernekanekane ha dit...

Oye, y respecto a las fiestas, a mí no me van mucho porque es como en la película esta de "Atrapado en el tiempo", la del día de la marmota. Un año tras otro los mismos chistes, las mismas gracietas, mi padre organizando todo, los gritos, los lloros, el pasa el plato para acá, que yo de eso no quiero, que si el petardo ha explotado en el parqué, el mismo menú, el aguantar año tras año siempre lo mismo... así que en fin, siempre estoy deseando que se pasen ya...pero a mí me parece estupendo que os gusten, si yo lo respeto todo, jejejeje...Otro besote.

nadine ha dit...

Kazumi, no saps quantes vegades he hagut de explicar exactament aquest mateix sentiment!!!! :)

Rosa Iris ha dit...

Hola, soy de Dolores Uruguay, Un gran abrazo.. Visitando los blog me encontre que estas tejiendo swip y quiero preguntarte si cuando haces el punto de red, despues de los 4 puntos derechos, siempre comenzas con una lazada? o vas alternando los comienzos.
A mi me pasa que el tejido se va torciendo...
Muy bonito tu blog. el mio es sueños agujas y colores... Visitame cuando gustes.. Saludos

Rosa Iris ha dit...

y me puedes contar que son las zapatilla tai- tai-
Si visitas mi blog veras que estoy trabajando con un grupo de gente al cual les enseño a tejer y me gusta siemrpe estar aprendiendo otros proyectos.. Gracias