Resum de moltes coses

(Demà intentare posar les fotos i els links)
(editat: links posats!)

Aquests dies m'han passat moltes coses...

  • Vaig rebre la meva bufandarra

  • Ha començat el Guantazo

  • He preparat la web de patrons i tutorials de guantazo -encara està per acabar-

  • Vaig anar de creuer

  • Vaig anar a Amsterdam

  • Vaig trobar una parada als encants on venien Lanas Stop a 3 x 5€

  • He començat un Wisp per nadal amb les llanes dels encants

  • M'he comprat unes botes de pell grisa també als encants per 25€ (!!!!)

  • He comenpat (per fi!) el curs de costura del Duduá

  • He començat uns quants projectes

  • He fet un parell de quedades amb el sector radical de BK per ensenyar a fer ganxet

  • Estic pensant d'apuntar-me al curset que farà la Lara Croft d'allò que fa ella i que no sé quin nom té (editat: es diu ganxet JACQUARD)

  • Ja he començat a comprar regals de nadal i a fer-ne

  • He recopilat nous patrons -estic pensant de penjar el meu recopilatori en algun lloc-



  • Bueno, amb això espero posar-me al dia i que no em faci tanta mandra postejar!!

    5 comentaris:

    Steloide ha dit...

    has estado ocupada, desde luego, pero no nos dejes tan abandonás mujer!
    La página del guantazo está genial, así que si haces otra para esos patrones y proyectos que has encontrado ¡cuenta con mi visita! ;-)

    Pushka ha dit...

    quines trobades nena!! gràcies per animar quan no s'és del tot :)

    Bruxa ha dit...

    ole ole per fi una actualització!! :P

    alimeda ha dit...

    Doncs no ha estat malament el passeig pels encants, no?
    Quina raó amb els regals de nadal. No queda res!!!

    Núria ha dit...

    quina kurrada!!!
    ;)