Coses que em passen: la canço repetitiva i els llibres rellegits

Una cosa que em passa és que, quan m'agrada una cançó, l'escolto sense descans, però no posant el repeat, no. L'escolto una vegada i dic: va, una altra i quan s'acaba: va, una altra vegada i després: va, una altra vegada... així fins que penso: bueno, bueno, potser que ja n'hi ha prou... i llavors n'escolto una altra. Però això em passa amb la mateixa cançó durant dies i dies i dies. Quan sona: pam! que torni a començar, i un altre cop, i un altre... Després ja no l'escolto més.

Si ja em passa: quan m'agrada una cosa, la faig una vegada i una altra i una altra fins que me'n canso i llavors estic una bona temporada sense fer-la... Em passa molt amb el menjar i amb la roba... i amb els llibres! Sóc una maníaca-rellegidora-de-llibres-que-m'han-agradat Sóc capaç de haver llegit un llibre tres, quatre, cinc i fins a 6 vegades. Bueno, n'hi ha que més, com L'atzur màgic de l'enigma o La historia de Ernesto, però aquests no valen, són de 100 pàgines i amb la lletra de cos 14 com a mínim.... No, no. Jo parlo de llibres de més de 500 pàgines, que un dia vaig i dic: em ve de gust tornar-me a llegir El último Catón (que és el que estic pensant aquests dies jejeje), però la catàstrofe ve quan: no el tinc!! A QUI COI LI HE DEIXAT?!?!?!?

1 comentaris:

Bruxa ha dit...

Jo no el tinc, palabrita!! :P a mi em vas deixar el de l'autora-de-Ralph's Party (és que ara no recordo el nom i em fa mandra anar al menjador a buscar-lo xD). Em queden unes míseres 50 pàgs del llibre que m'estic llegint ara, i en quant l'acabi començo el teu :)