Coincidències?

Bueno, ja porto dos dies llevant-me a les 8 sense motiu.


Ahir havia quedat per estudiar a les 9, però al final la meva amiga no va poder venir, però com que ja estava llevada doncs em vaig posar a estudiar

Avui tinc l'exàmen pel qual he estat estudiant tot l'estiu. En teoria era a les 9 (o això és el que deia la meva agenda...) i he pensat: Si no saps a quina aula és! Deixa-m'ho mirar... La web de la UB diu que és a les 4! També podria pensar que és un error, però és que a tots els llocs hi diu que és a les 4 així que...


És una coincidència? La veritat és que no sé si això és bo o dolent, perquè ara tinc més temps per a repassar, però jo havia fet plans per aquesta tarda (quedar amb el Ferran, anar a veure Los Simpson al cine, quedar amb una amiga per rapinyar coses després de la neteja d'armaris d'estiu, anar a sopar amb les meves amigues -bueno, això ho puc fer igualment...-).


Bueno, el cas és que tot té el seu costat bo.

Blogged with Flock

1 comentaris:

Steloide ha dit...

En realidad es un tostón tener un exámen por la tarde... pero cuando salgas serás liiibre!!
además seguro que te sale bordao