Intercambiooooo!!! 2 (i altres coses)

Escric aquest post per a dir-vos que encara em queda una plaça per l'intercanvi!




De pas, us poso aquesta imatge que explica com fer mitja amb els dits

Vale, ja sé que està en japonès, però els dibuixos s'entenen prou bé... Podeu provar si us en sortiu amb aquest patró.


I també us deixo aquesta, que he tret d'aqui, de com fer una bombolla.




I mentre estic aqui a cadaqués, vaig pensant nous projectes...

Potser faig una cosa com aquesta


O com aquesta





I la veritat és que no estic fent gaire cosa de mitja... Tinc el wisp gairebé acabat (em queden 10 passades), he començat i desfet 3 vegades ja la bufandarra, el calamar segueix tal com va arribar i el segon fetching ja gairebé està acabat, el que passa és que com que no tinc un tros de waste yarn doncs no puc seguir. A veure si aquesta tarda torno a començar la bufanda...

1 comentaris:

Anònim ha dit...

que tal l'estiu?
vaig veure la teva entrada de fer mitja amb els dits i avui he vist això i m'he enrecordat de tu:
http://picasaweb.google.com/ellaborda/TricotSelection272
;-)