Una quedada com Déu mana...

Com ja us havia explicat, ahir vam quedar amb la Rut per a veure totes les pelis de Harry Potter.

Per dinar vam menjar hamburguesa amb panet de viena i formatge i tomàquet (i maionesa sssshhhhh, que no en puc menjar!!!) i enciam i mil coses més jojojojojo Per postres hi havia la tira de coses: galetes, fruita, comtesa i...


Lichis de postres!


Gairebé ens haviem quedat sense cuberteria ni plats jajaja aixi que nada, unas pajitas que van de perlas!


També serveixen per a pescar els lichis jajaja


També hi havia mini oreos... I amb sorpresa! En va sortir una de triple! (com podeu comprovar, no vam parar de veure Harry Potter des de les 3 de la tarda fins les 12.30 de la nit...)


Mercadillo de roba! Aqui un superpase de modelos



La gent va anar desertant i a la tercera peli ja només quedàvem la Rut, el seu consorte i jo. La Rut i jo feiem mitja i el VEN estava molt atent a les pelis, que no les havia vist. Al final ja vam acabar que no podiem mes de Harry Potter i em van portar a casa molt amablement ^_^. He de dir que només estirar-me al llit em vaig quedar sobada, amb tots els llums encesos, la roba i les lentilles posades... Però bueno, l'endemà em va despertar dolçament el Ferran dient-me que havia perdut el tren i que arribaria a les 2, que anés preparant les coses per a fer els bunyols! jojojojo També he fet fotos, però no tinc bateria a la càmera, així que haureu d'esperar una mica. He de dir que vam fer la fórmula una mica així a ojo o ens han quedat una mica secs... Potser els vam deixar créixer massa... És que després de dinar ens vam posar a jugar a la wii i cla... Deu ser això, no ho sé... Però bueno, són bons igual!


Per cert, tinc una setmana superocupada!! És que just al mig de la setmana és el meu aniversari i passaré una setmana genial!!! Ja que no puc fer una celebració com Déu mana, passaré una setmana que te cagas jajajajjaa




Blogged with Flock

5 comentaris:

Danni ha dit...

TODAS la peliculas de HP, ala que suerte, inclusive la de la Orden del Phoenix??

MMhh Lychees, que bueno, ya son buenos por en si.. pero lo habais probado en cava?? MMMHH!

Pushka ha dit...

Si, tooooooooooooooooootes les pelis de jarripoter!! M'ho vaig passar molt bé i espero que dinéssiu també bé :)

Pushka ha dit...

No em vau deixar cap litxi ara que ho penso grrrr

Anònim ha dit...

Akachan, diu la mare que en aquesta beb has posat els regals que vols pel teu cumplex, però no els veig per enlloc, snif! O sigui que et regalaré una corbata

Isa ha dit...

M'ha dit un ocellet que avui és el teu aniversari. Per molts anys!