La meva setmana que te cagas: Diumenge

Aquest any he decidit celebrar el meu aniversari no només el mateix dia, que era dimecres, sinó tota la setmana jojojojojo


Diumenge vam haver de llevar-nos dhora perquè celebràvem el meu aniversari i el sant de la meva mare en un lloc supersecret que no sabia ningú. Vam anar en cotxe pel vallès i vam parar en un bar per esmorzar. Més tard vam pujar a un lloc que es diu Parc de les Olors, que és un lloc on planten herbes medicinals, aromàtiques i que es mengen i que és molt maco de veure.



Després vam anar a dinar a prop d'allà, en unes vinyes i en acabat vam tornar a Barcelona. Vaig estar navegant per eBay quan va marxar el Ferran i vaig fer aquesta supercompra jajajaja



Realment, la setmana ha estat immillorable!


Blogged with Flock

2 comentaris:

Steloide ha dit...

Estás guapísima en esa foto y una genial idea celebrar tooooda la semana, me la apunto. Te has hecho un regalo de diez

Danni ha dit...

Ala que semana mas movida! Genial que has podido celebrar tu cumple por TODO lo alto y eso todo una semana!
Que lugar mas precioso para pasar el dia! Siempre pienso que la comida sabe mejor en un sitio asi!!