La meva setmana que te cagas: Dissabte

Aquest any he decidit celebrar el meu aniversari no només el mateix dia, que era dimecres, sinó tota la setmana jojojojojo




Dissabte al matí havia quedat amb la Rut per esmorzar i anar als encants i comprar uns botons. També havia de recollir un altre regal: un matalàs de làtex que m'han regalat la meva mare i el Francesc. PESAVA COM UN MORT!!! La Rut molt gentilment em va ajudar a portar-lo fins l'aparcament del centre comercial glòries. Ja sé el que esteu pensant, però quan portes un matalàs que pesa com 10 tones a les espatlles no sembla que estigui al costat. Després vam anar a casa meva per a donar-li uns popets i ensenyar-li els jocs de la Wii i demostrar-li que és la consola de la seva vida jajajajajaja




A la tarda va venir el Ferran i vam estar a casa gairebé tota la tarda fins que vam sortir a comprar un regal per a la meva mare, que el seu sant és dimecres, i unes flors i després ens vam arreglar per anar a sopar al Thaï Gardens. Després una orxata (bueno, en realitat un granisat i un batut de maduixa) al Miquel i cap a casa a probar els jocs nous de la Wii i a estrenar el matalàs nou, que s'hi dorm de perles!





Blogged with Flock

1 comentaris:

debolsillo ha dit...

(Veu d'enfadada)
-Que s'hi dorm, que s'hi dorm...! Aquesta nena es pensa que ens mamem el dit, o què!

;) ;) ;)

Quina setmaneta wapa! Per cert, jo també m'he cremat.:(