Esto no es la muerte de mi blog 3

En realitat, estic que no paro...


Dimarts a la tarda al final no vaig escriure perquè com que diumenge pintant la meva habitació m'havia clavat una rasqueta una mica rovellada i se m'havia infectat el tall vaig anar a que em poséssin la vacuna del tétanus i em feia un mal el braç que no veas (i encara me'n fa) pos no podia esciure a l'ordinador.


Se'm va espatllar el mòbil. VAYA PAAAALLL!!! Tots els numeros alla i no podia trucar a ningu... Sort que en tenia un de vell i algo he rescatat. Però és que trigaran 20 dies!!!! como estamos.... I jo estaré a cadaqués... bueno, què hi farem.


També he estat ocupada tota la setmana intentant fer els papers de la moto que el meu germà i jo vam comprar de segona mà ja fa temps. Ara ja està tot menys l'assegurança, que és cosa del meu germà. Fins i tot ja tinc reservada la furgoneta amb la que portarem la moto a Cadaqués, que és on ha de ser, perquè jo no m'atreveixo a anar amb moto per Barcelona, ja em fa prou por anar amb el cotxe!


Una altra cosa és que estic preparant-ho tot per marxar dilluns cap a Cadaqués, on em passaré tot l'agost com una reina, treballant en un hotel d'uns amics a la recepció al matí tan ricamente amb l'aire acondicionat i a la tarda aniré a la platja i a passejar jojojojojo si ja ho dic jo, que sóc la reina del verano!!! Estaré tot el mes amb la montse, la meva tia (de fet és casa seva), soles la segona i l'última setmana, amb el meu oncle i la seva familia la primera i amb el Ferran (jojojojojojo) les dues del mig. No us ho deia, que sóc la reina del verano??


També he de preparar els projectes que m'enduré a Cadaqués, perquè no em puc endur tot el calaix de llanes! He decidit que només m'enduré 3 o 4 projectes perquè així a veure si els acabo!


He tingut una setmana plena de recepcions de correus...

  • Els llibres d'amazon! El knitting over the edge realment m'encanta, penso fer un dels patrons que hi ha tan aviat com pugui (o com la calor em permeti de fer una buanda!) i el de samarretes també està molt bé
  • La ovilladora! La vaig rebre dilluns i la vaig dur a la quedada de BK de pressa i corrents i la vaig obrir allà mateix. Avui l'he estrenada i és realment una meravella!
  • El llibre de Harry Potter! Dimarts, de camí cap a l'hospital per posar-me la vacuna, vaig passar per correus a recollir el meu superllibre-demanat-fa-mil-anys del Harry Potter! De fet, només m'he llegit el primer capítol, per treure'm les ànsies, perquè prefereixo llegir-me'l tan ricamente quan vagi al Llané (a la platja on vaig) d'aqui a 3 dies!!!!! jojojojojojojojoojo
  • El CLOVER Embroidery Stitching Tool, però encara no he aconseguit fer-lo anar...



També tinc unes quantes coses per rebre...

  • Uns clauers del supermario
  • Unes carcasses per guardar els jocs de la DS
  • La llana pel bufandarra!!!


Aquests dies que estaré a Cadaqués no estaré incomunicada; m'enduré el portàtil i tindré internet a l'hotel i, és clar, també tindré el mòbil. Si m'heu de trucar, que sigui a la tarda, perquè al matí treballo (dilluns tinc festa, que hi ha mercat!). Si voleu venir, envieu-me un mail o truqueu-me i us buscaré allotjament (tinc contactes jojojojo). Us puc aconseguir una reserva pel pont de la Mare de Déu (és superdifícil!) o, depèn de l'època, alguna rebaixa :D. Pos eso, cangrejo! (com diu la meva amiga Rosich -nena, digue'm quan vindràs!-) Aqui os dejo jajajajajja




Sento no posar ni una foto, però és que em fa un pal...




Bones vacances!!!

Blogged with Flock

2 comentaris:

Pushka ha dit...

Nena, aquesta tarda parlo amb la bruxeta i et diem el qué superreina de l'estiu >;)

debolsillo ha dit...

Hola: Tienes un mensaje en mi blog (sorry)