Amazon 2

Al final em vaig reprimir i només em vaig comprar aquests dos llibres:

  • Knitting Over The Edge: Unique Ribs, Cords, Appliques, Colors, Nouveau (Hardcover)


  • El vaig veure a persones llanes el dia del WWKIP i em va encantar. El tinc del picasa escanejat, però no hi ha res com tenir-lo al natural!

  • Generation T: 108 Ways to Transform a T-Shirt (Paperback)


  • El vaig veure a eBay i em va encantar. Sempre he pensat que m'acabo comprant samarretes llises i soses i després m'agradaria transformar-les d'alguna manera. Aquest és el llibre ideal!




    D'aqui poc m'arribarà l'últim de Harry Potter!!!

    2 comentaris:

    Núria ha dit...

    què xulos els llibres!!!

    per cert, amb el teu blog acabo de descobrir el picasa!! què fort!!!

    em sembla que m'agafarà un colapse per excés d'informació o algo semblant!!!!
    XDDD

    gràcies!!! ;D

    però m'ho hauré de dossificar!!

    Prunila ha dit...

    Aquest llibre sembla ideal!!!
    També estava pensant amb lo mateix, i aquest tutorial tampoc està malix ... http://www.neitherhipnorfunky.com/?p=106