Revistes!

Aquest matí el Ferran i jo ens hem llevat i hem anat al Mercat de Sant Antoni, que és al costat de casa meva, i hem fet unes compres inesperades: revistes de segona mà! Quan n'he vist unes de mitja no m'hi he pogut estar i hi he fet una ulladeta i... bueno, ja se sap, no ho he pogut evitar... i aqui teniu el que he aconseguit! Dues revistes de patrons de cosir, dos de patrons de mitja de l'any de la catapún, però que hi havia alguna cosa a dins que se salvava i dues de coses creatives, de pulseres i coses aixi, que han estat la millor compra. Tant, tant que ja he demanat els números endarrerits! jejeje






També he tingut una altra sorpresa: en una parada hi havia uns llibres de matemàtiques que havia escrit el meu pare. A casa els tenim tots, però n'hi ha un del qual només en tenim un i me'l volia comprar, però no sabia exactament quin era, així que la senyora molt amablement me l'ha guardat quan ha sabut que els havia escrit el meu pare :) També li he demanat un llibre que també va esciure el meu pare i que és superdifícil de trobar i que a la universitat tothom em diu que és tan útil i tan difícil de trobar. A casa en tenim un, però per mi que és la primera edició, perquè té pàgines afegides, correccions i la meitat de les pàgines estan desenganxades... total, que va fatal per a estudiar xD. Doncs li he demanat el llibre a la senyora de la parada i m'ha dit que li sonava i que ja em diria si el tenia :):) Jujuju, m'he emocionat molt ^_^. El llibre de la foto és el de COU i selectivitat, que és el que està dedicat a mi :)

4 comentaris:

Making Yourself Visible ha dit...

Que emocionant! m'encantaria poder trobar records del meu pare pel món així..un dia en una parada amb una dedicatoria, per tu.un peto

nadine ha dit...

M'encanta el mercat de sant antoni, fa massa que no hi vaig!! molt maco això de torbar un llibre del teu pare :)

betta ha dit...

Nena!!!!
El teu pare es el Taniguchi???? A casa el teniem en un pedestal!! Hem fet servir molt els seus llibres, sobretot la meva mare, que era professora de Física i Química de COU!!! Quan li digui, fliparà!!!

mkazumi ha dit...

jajajaj ke bo! No deus tenir pas un que es diu "Problemas de análisis matemático", de Pablo Taniguchi i Pepe García de las Bayonas?? L'estic buscant com una boja! Bueno, aquest és d'universitat... Es veu que és una joia i el que tinc jo està fet caldo, té tot de rectificacions i pàgines noves ficades per allà al mig: fatal per a estudiar. Quina ilusió que el coneguis! I que féssiu servir els seus llibres! El meu pare va morir quan jo era molt petita i descobrir qualsevol cosa sobre ell sempre em fa molta ilusio :)