merendola tricotrancera

Avui hem quedat la Pushka, la Bruxa i jo a casa meva per a acabar els preparatius pel tricotrance (és aquest cap de setmana, ja ens podem espabilar!!!).



Aquestes noies... no saben estar-se quietes!!

No ens hem compensat gaire bé i tothom ha portat coses per a berenar i res per a beure... Sort que hi havia a la nevera una cocacola de dos litres de reserva que casi s'ha acabat jejejeje. Per cert, el pa de pessic no l'ha fet la panadera, l'ha fet la Rut! tota una artista! ole, ole! el Ferran li ha donat el vist i plau jeje mmm era molt bo i ens l'hem menjat casi tot jujuju

Primer hem començat amb les coses del pop per al tricotrance i hem estat xerrant sobre coses vàries... hem parlat de la diferència d'edat entre les parelles i la que tinc amb aquestes dues "jovenzuelas" ejej Hi ha hagut un moment que la Bruxa diu "sí, era la nochevieja del 85, jo tenia 9 anys..." i jo: "dons jo no havia nascut!" jajjjaajjaja que trist... les noies de la meva edat no fan mitja... he descobert que sóc la més jove de Barcelona Knits! i que la segona més jove és la núria que en té 27! aahh em porto 7 anys amb la que ve després de mi!!! com pot ser!!! aaaaaaa sóc una criaaa..... bueno, bueno, ja estic a punt de fer-ne 21! l'altre dia quan vaig anar a apuntar-me a la cursa d'el corte ingles, posava que tenia 20 anys i jo ho vaig corregir i vaig posar que en tenia 21... i la meva amiga... nena, que encara no els tenim.. xDD Si es que ja ho tinc superassumit... xD

Després d'una bona estona de xarrera i de tricotrance ens hem posat a fer la comanda de ovillos.com, mirant les mostres i el catàleg. Ara em toca pensar a mi, a veure que vull i demà enviaré la comanda i a veure si ja ho tenim aquí a finals de setmana!

Poca cosa més, després he fet una ruta per ensenyar-li la casa a la Bruxa (la Pushka ja la coneixia) i han pirat totes dues cap a les 9 i el Ferran i jo ens hem estirat i ens hem abraçat mentre veiem la tele i ens hem fet petonets (ke cursi ke sona jajajajaja) oh, es que tota l'estona que han estat aqui la Rut i la Bruxa hem estat separats!!! jajajajajaja qualsevol diria que tot just comencem a sortir! XD


El dia l'he passat força tranquil però amb feina: m'he despertat aquest matí que queia un xàfec de ca'l déu i he pensat: segur que hi ha roba estesa... així que m'he aixecat i efectivament, hi havia roba estesa i he recollit la roba, que ja estava superxopa i xorrejava (literalment); l'he escorregut i l'he estès a dins i m'he congelat les mans!!! aaaa i jo que casi ni podia obrir els ulls... he esmorzat, he vist la tele i he acabat la funda per a ganxets que m'havia reclamat la Pushka per dir que la seva cosina feia yuyu en una foto que realment feia yuyu... feia yuyu de veritat, home! Estava fent això quan ha arribat el Ferran i hem fet el dinar. Havíem de fer bunyols, però m'ha trucat la meva germana (els havíem de fer juntes) que estava malalta i a més el Ferran ha portat sucre llustre enlloc de farina i el Depaso estava tancat i els badulaques també, així que res de res... Després de dinar ens hem posat a jugar amb el Ferran i com que la meva habitacio te dues portes d'entrada i ell sempre va per la que hi ha més lluny perquè no té tants obstacles i jo sempre entro per la que hi ha més a prop pk encara que hi hagi més obstacles jo els sé sortejar (o això creia) i arribo abans que ell i el puc atrapar. Doncs m'he posat a perseguir-lo i com sempre cadascu ha entrat per una porta, però a l'hora d'entrar per la meva m'he fotut una superhòstia contra el marc de la porta a l'espatlla que he caigut a terra del mal que em feia... després no em podia ni aixecar i el ferrar m'ha ajudat a estirar-me al llit i a posar-me un coixí al costat de l'espatlla. no em podia ni moure! jo em sentia l'espatlla com descolocada, però si l'hagués tingut dislocada no m'aguantaria del mal i em feia mal, però ho podia suportar. Doncs ja em pensava que no podria fer mitja durant un mes i que em perdria el tricotrance i el Ferran m'ha dit, va, a veure si ho pots moure... i m'ha ajudat a moure el braç i quan me l'ha posat cap a dalt s'ha sentit "Clec!" i ja no m'ha fet tant de mal com abans. Ara tinc un supercop i ja veuràs el blau que em sortirà...

Doncs quan m'he recuperat, m'he posat a endreçar i escombrar l'habitacio que la tenia una mica que feia pena i com que l'última vegada que va venir la Rut també estava que feia pena, doncs aquest cop volia donar més bona impressió :D Pos nada, quan he acabat m'he vestit i he mirat com el Ferran jugava a la Play (m'agrada mirar-lo, sóc l'única? ell no es creu que m'agradi...) Llavors ha arribat la Rut i m'ha dit que estava una mica malalta... i la resta ja ho sabeu!

Havia de fer moltes coses avui, però al final no he pogut fer casi res... Tenia una sorpresa tricotrancera per a la Pushka i la Bruxa, però no m'ha donat temps... així que... haurem d'esperar al tricotrance !! misteriooooooooooooo




toooooomaa post!!!!!!

No sé per què, els comentaris estaven deshabilitats per a aquest post... Bueno, doncs ja podeu dir la vostra!

3 comentaris:

Steloide ha dit...

esta mañana no te pude decir nada pero Pushka tiene un año más que yo ná más ¿nos estás llamando carrozas ;-)?
Por cierto, desde la convalecencia, ¡cuidado con los accidentes caseros! y deja que te cuiden

Anònim ha dit...

Ooohh quina crònica més bona de la quedada-merendola!! :D M'ho vaig passar molt bé malgrat sentir-me una mica més vella al teu costat xDD Ja ens diràs quan et devem dels ovillos!! Per cert, li vaig parlar al consorte del teu Macbook (li va fer molta enveja) i del teu mega-calaixot de llanes...i va dir "doncs tu controla't amb les compres de llanes eh!" just abans de dir-li que havia comprat una dotzena de cabdells xD

Lolita Blahnik ha dit...

Mariona, Nadine (cafe con leche, por favor) me conto que en la misma manzana de la Casa Batllo hay una tienda bastante grande de cositas de bricolage, si subes entre el primer y segundo piso, por lo visto, puedes disfrutar de el patio trasero ( o interior, no recuerdo) de la Casa.