Compres

Ahir vam anar a passejar amb el Ferran i vaig fer unes minicompres

Primer vam anar a Persones Llanes a comprar un cotó per a fer uns altres peücs al Ferran i no tenien el que jo volia i ja no el tindrien més! AAAAAAAAAA però llavors a algú se li va acudir anar a mirar al magatzem a veure si en quedaven i en quedaven 5, així que com que es un color molt guai (blau elèctric) doncs me'ls vaig endur tots jejejejeje



Després vam anar a la Barcelana i vaig comprar un altre cabdell de cotó de color caqui del que em va sobrar de la butxaca-necesser que li vaig fer a la Montse pel seu sant perquè me'n vull fer un bolso, i és que el cotó de la Barcelana val dos duros! 200g 4,50€!



Sortint d'allà més contenta que un gíngol, vam fer una excursioneta per a trobar el Duduá, que resulta que al final està al costat de la Barcelana... ¬¬' i em van agradar moltes coses, però com que sóc pobra doncs només em vaig poder comprar dues chapes de tela, però que m'encanten!




Després vam tornar al carrer Princesa perquè el Ferran volia anar a una botiga a l'arc de Triomf (que sempre està tancada, és igual a l'hora que hi anem... ke trist) i sempre em miro les chapes de les botigues, però sempre em semblen una caca, però aquesta vegada en vaig trobar dues de molt guais!



Al final anàvem a berenar al vips i no sabíem on anar a sopar i al final vam sopar al vips (a les 19.30! -perquè ho entengui la Bruxa xD- ). Després vam anar a casa i ens vam estirar i li vaig fer petonets al Ferran com em va dir la Pushka jejeje

2 comentaris:

Bruxa ha dit...

Ooooohhhh quantes compres!! com mola!! :)

Pushka ha dit...

Me corroe la envidia grgrgrggrrrrr