Chungo 3

Ja m'he anat a fer les anàlisis. No estaran fins el dia 23!! Dues setmanes! com em poden fer esperar tant? I mentrestant, res de sucre, res d'hidrats de carboni, he de menjar cinc cops al dia... així que ja em veig sopant a les 8, com els francesos i els nens petits...


Després he anat a esmorzar i ja he hagut de començar amb la meva dieta, així que m'he pres el cafè amb llet amb sacarina... :S ecsss... Jo sempre ho trobo tot molt amargant o molt àcid, així que potser el que em passa és que em falta sucre, no que em sobra....

8 comentaris:

Pushka ha dit...

I quin és el problema?? Si necessites companyia per esmorzar o berenar digue-m'ho ;D

mkazumi ha dit...

quin problema? Avui he anat a esmorzar sola al von till... ke trist... sk havia kedat amb una amiga però al final no ens hem entès i volia menjar algo decent després dels anàlisis. gràcies igualment, guapa ;)

Steloide ha dit...

Debes comer siempre cinco veces al día, no sólo cuando estás pachucha ¿vale?
Y no hace falta que cenes y te vayas a la cama con los lunnis, ¡mujer!
Tienes los ánimos un poco bajitos ¿un poco de astenia primaveral?

mkazumi ha dit...

No, si es que sino me muero de hambree!!! Prefiero cenar temprano y luego comer algo ligerito cuando llega mi madre a las 10 y pico. Lo de los ánimos será el hierro, que casi siempre lo tengo bajo, pero ahora llevo una temporada muy larga así con estos ánimos (desde navidades), así que no sé...

Bruxa ha dit...

Lo de menjar 5 cops al dia és bo sempre, com diu Steloide: és millor menjar 5 cops menys quantitat, que no només 3 cops i més menjar. Si no mira, totes les dietes fan esmorzar, menjar alguna cosa a mig mati, dinar, berenar i sopar :P

Ànims guapa!!! el que no entenc és pq dius això de "les 19:30 pq ho entengui la Bruxa" xDDD Per cert, el VIPS m'agrada molt :D

Bruxa ha dit...

aps, lo de "les 19:30" surt en un altre post, es que m'he liat xD weno, doncs això :P

mkazumi ha dit...

anava a posar dos quarts de vuit jajajaja

Bruxa ha dit...

aaaah cony... doncs sort que has posat 19:30... gràcies!! xDDDDDD