Soc el Sirius Black!


Vaig veure aquest test al blog de la Paulina i m'ha faltat temps per fer-lo!

You scored as Sirius Black. You are the most loyal friend anyone could ask for because you'd go to any length to ensure their safety and happiness. You're free-spirited and very difficult to confine to a caged life. You love being in the company of those you love and love to show them how much they mean to you. You loathe those who only live for self-gain and show disloyalty. You're a great person but sometimes its needed of you to think more rationally than being quick to jump into things.

Sirius Black

78%

Oliver Wood

72%

Harry Potter

69%

Hermione Granger

69%

Severus Snape

63%

Draco Malfoy

56%

Percy Weasley

56%

Neville Longbottom

53%

Ron Weasley

53%

Albus Dumbledore

53%

Lord Voldemort

47%

Remus Lupin

44%

Bellatrix Lestrange

41%

Luna Lovegood

41%

Harry Potter Character Combatibility Test
created with QuizFarm.com




El Sírius és un dels meus personatges preferits i vaig plorar molt amb l'Orde del Fènix (proximamente en cines! algú em regala un bitllet d'avio per veure l'estrena? és dos dies després del meu aniversari!), però més vaig plorar amb el mig príncep... tant, que em vaig deprimir i no podia començar cap altre llibre durant un parell de setmanes. Em va fer molta ràbia, jo pensava que en el fons era bo! Va ser una traïció total! La veritat és que sóc nova amb els llibres de harry potter. El nòvio de la meva germana em va regalar el de l'Orde del Fènix pel meu sant i ja no vaig poder parar, me'ls vaig anar comprant tots i me'ls vaig llegir en 15 dies! El que ningú sap és que estic secretament enamorada del Sírius...

1 comentaris:

debolsillo ha dit...

Tambè és un dels meus favorits!
De tots els llibres el que em va fer plorar més va ser el sisé, no trobo just que el Harry perdi a tothom que se'l estima.
A veure que ens te reservat la J.K. el 21 de juliol...