ovillos.com


He rebut la meva comanda de ovillos.com! L'he rebut una mica més tard perquè era setmana santa, però bueno. A ovillos.com els cabdells costen només 1€, més l'enviament, que costa uns 5€. Tenen molta varietat, però tenen molta quantitat d'acrilic en les barreges, però per un euro no es pot demanar tant. Ja veureu que no me n''he demanat ni un de repetit, però era una comanda de prova, a veure què tal eren els materials i m'han agradat molt! Cal tenir en compte, però, que els colors de les fotos canvien força, he rebut uns roses una mica cachumbos...







També he rebut un catàleg i unes mostres!! Les portaré a la propera reunió de Barcelona Knits!; avui no hi podré anar perquè començo el curs d'amigurumi de Persones Llanes.



Per cert, la gata de la meva germana ha tingut uns gatets preciosos.

4 comentaris:

Pushka ha dit...

that's for you honey:
http://5.pro.tok2.com/~mic/sub/gallery.html

Anònim ha dit...

Juer nena com et cuides!! :)

Quins gats més macos!! Jo vaig tenir un siamés durant un temps, que vaig haver de regalar en canviar-me de casa pq no podia portar animals al pis nou... Però m'agradaria molt tornar a tenir un gatet! Si la Midori torna a tenir gats ja en parlarem tu i jo ;)

Pushka ha dit...

No torno a jugar mai més:
Cookie: all of your hard work will never pay off
8: Will I be happy? Don't count on it.
Entre això i com moriré m'estic replantejant seriosament la meva vida ;P

Pushka ha dit...

Jo potes, ulls, boca i cinta. Tú cabezón. Va bé??