La Vacky

Un dia estava molt, molt trista i m'havia oblidat de com se somreia. Vam anar a dinar amb el ferran al Vips i ell em va estar explicant tonteries de quan era petit, que em fan molta gràcia pk era una mica tonto, i vaig tornar a somriure; però encara estava trista. Vaig tocar tots els peluixos del vips i em vaig quedar tocant aquesta vaca, que era la mes suau. Al ferran li va picar i me la va comprar perquè m'animés. Vaig tornar a casa amb la vaca a la mà i no dins la bossa com seria normal. I ja no la vaig poder deixar. M'aferrava a ella perquè tot el del meu voltat s'havia ensorrat. Un bon dia em vaig trobar millor i la vaig deixar amb la resta de coixins, però fa uns dies que l'he recuperat i ara torna a estar amb mi.

Vull plegar, no vull haver de fer res, no tenir cap obligació ni res de què preocupar-me. No vull haver de pensar res ni en res. Em vull oblidar de tot i fer només coses que m'agradin i que no em portin preocupacions. Em vull oblidar de tot. Tan de bo em pogués desfogar d'alguna manera...



La vacky es diu així pels gelats aquells ke venen als restaurants: el Punky, la Vacky i una foca i sempre diem: "va, demana't una vacky, a veure com és..."



A més avui he hagut d'anar al meu cole a explicar als de segon de batxillerat lo fantàstica que és la meva carrera...




Crec que avui em passaré tot el dia a casa... o el que necessito és sortir?

7 comentaris:

Pushka ha dit...

necessites sortir preciosa, prometo excursió demà al carrer hospital i a Barcelana a deixar-nos els cuartos. Quan tot se m'ensorra procuro pensar que encara estic viva (i és de pur miracle) i val la pena aicecar-se tots els dies per veure com surt el sol.
Apart et vull en plena forma pel dia del treballador ;) Si necessites desfogar-te pots venir a casa quan vulguis a veure el segrestat que tinc a la segona habitació, s'amaga per que no el vegi ningú. Així li donem a la xerrera i a les agulles que tenim massa projectes en marxa.
GUAPA GUAPA I GUAPA

Steloide ha dit...

Hay días así, que no apretece ná de ná, pero eres afortunada de tener a Pushka, yo aceptaría el ofrecimiento ;-) Muchos ánimos, y dale a las agujas, que eso siempre anima

Bruxa ha dit...

Mariona guapa!!! No estiguis trista que no val la pena :) La vida són dos dies i s'han d'aprofitar a tope!!!! I a més està plena de coses que maques que passen desapercebudes per la majoria de la gent... Vaaa anima't, que el dia del treballador farem quedada, merendola i lo que surja!! xDD Per cert, havia pensat que tb podem aprofitar per fer la comanda a ovillos.com ;)

Pushka ha dit...

ovilllos.com, Marionaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tens l'inetnnés disponible, jo porto la tarja jajajajajajajajaja

mkazumi ha dit...

ein?

Pushka ha dit...

jander klander xDDDDDDD

alimeda ha dit...

Tienen razón todas. Hay días que a una no le apetece hacer nada ni luchar por nada. Sal a pasear un y acepta el ofrecimiento de las agujas que siempre van bien.
Muchos ánimos.