Espejo Publico a Persones Llanes!

9 comentaris:

Pushka ha dit...

Són una mica capulles, qué és això que si sap fer mitja no sap cosir?? i riure dels clubs de mitjons??? I per cert, la mitja no té a veure amb l'erotisme, això és que no han vist el bikini de mohair de Núria Hats!

Alicia ha dit...

Estic plenament d'acord amb vosaltres.
Ahhh! Quins presentadors tan idiotes!!!!! Déu meu!
Val la pena tirar la TV a les escombraries per sentir aquestes "bajanades", superficialitats...

Bruxa ha dit...

Doncs jo anava a dir exactament el mateix. Durant tot el reportatge no paren de sentir-se rialles i conyes de fons. Em sembla molt i molt irrespetuós. Crec que es pensaven que no s'els hi podia sentir, però la veritat és que han quedat com el cul i jo em sento com si s'estiguessin rient de nosaltres. Pff! Com diu un amic meu... a cagar a la via!!

ruthie ha dit...

me parece de muy mala educación que se estén riendo asi.... una pena la verdad, con lo bonito que es hacer punto!! cómo se nota que ellos no tienen ni p... idea!

koletta-1 ha dit...

Es increible que gente que va de "intelectual" no tenga el mínimo respeto hacia actividades que desconocen totalmente.

cybernekanekane ha dit...

Ya sabeis, que por salir en la tele se creen dioses y se mofan de lo que hacen los demás. Pues tejer y hacer ganchillo es muy relajante y deberían probarlo antes de que la estupidez y la ignorancia les hagan partirse el culo de risa de la gente. Además me hace gracia cómo se ríen cada vez que salen los dos chicos en imagen, dando incluso a entender ¡QUE SON PAREJA! No sé si lo son o no, ni me importa, pero ya está bien de que se asemeje el tejer a cosa de mujeres, y ¿homosexuales? ¿Es que acaso tejer disminuye la hombría? ¿Qué tiene que ver el tema sexual del que tratan con el punto y el ganchillo? Debería caérseles la cara de vergüenza. Basta ya de tanta estupidez, por favor.

Pilar ha dit...

Seran desgraciados!

mae ha dit...

No lo había visto todavía y me he quedado indignadísima con los presentadores, serán desgraciados!!! Qué es eso de reirse de una actividad que
a)desconocen totalmente
b)les está llenando un rato de su programa con actualidad de forma gratuita
...
debería caérseles la cara de vergüenza. A mí se me cae, pero de vergüenza ajena, vaya mierda de "profesionales".

Ojos verdes ha dit...

Son unos auténticos gili***! Nenes, quina vergonya!! No tenen ni punyetera idea, aixó sí, comprar-se un xal a una botiga hippie per 80 eur els hi semblarà de lo més in!!
Mare de deu el que s'ha de sentir!!