gorro en una hora 2


Aquest matí m'he proposat refer el gorro en una hora de la mae, però m'he estat mirant la llana i de cop n'he vist una que m'agradava més per al gorro, perquè no em molava el rollo siberiano que em donava la llana blanca... així que l'he fet amb aquesta llana i adaptant una mica el patró. Ja sé que sembla una mica curt, però és que no m'agrada fer els gorros gaire llargs perquè tinc el front petit i si es gaire gran o bé em tapa els ulls o bé em queda bufat, així que amb aquesta mida ja em va bé. Al final ha passat de ser el "gorro en una hora" a ser el "gorro en una noche" i després s'ha convertit en el "gorro en una mañana"...

1 comentaris:

Pushka ha dit...

Aquest també m'agrada. Et recordo que el meu perímetre cranial és important i que a mi no m'importa això del rollo siberiano ;P T'ha quedat preciós guapetona!!